Ремонт паливної системи

На жаль, далеко не всі автозаправки можуть запропонувати паливо високої якості та перевірити, чим ви заправляєте свою машину неможливо. Неякісний бензин та дизель дуже негативно впливають на технічні та експлуатаційні показники вашого автомобіля. Підсумком цього будуть несправності паливної системи. Такі поломки можуть довгий час ніяк не виявлятися, що призведе до серйозніших несправностей та дорогого ремонту. Саме тому важливо вчасно діагностувати паливну систему в автосервісі.

Влаштування паливної системи.

Існує два види паливних систем – бензинові та дизельні, а паливо доставляється до двигуна за допомогою спеціальних магістралей. Система складається з:

  • Паливного бака – тут зберігається паливо.
  • Паливопроводів та магістралей – вони необхідні передачі палива в систему.
  • Насос – він необхідний для підтримки тиску в системі і передачі палива на впорскування.
  • Форсунок – елементів системи упорскування.
  • Регулятор тиску.
  • Паливний фільтр – він використовується для очищення.
  • Датчики вказівника рівня палива.

Проходити діагностику та ТО в автомайстерні бажано після кожних 10 тисяч пробігу. Власники автомобілів з дизельними двигунами повинні промивати паливну систему кілька разів на рік. Якщо паливні форсунки працюватимуть неправильно, то може прогоріти поршень, що на сьогоднішній день є однією з найпоширеніших поломок.

Ознаки несправності паливної системи.

  • Автомобіль не заводиться з першого разу, довго крутить стартер.
  • На неодруженому ходу машина працює нестабільно.
  • Потужність двигуна знижується.
  • Спостерігається постійне перевитрата палива.
  • Вихлопна труба видає нетипові звуки.
  • У салоні з’явився запах палива.
  • Сліди палива залишаються під машиною.

Основною причиною поломок є знос деталей і першими виходять з ладу сполучні елементи механізмів. Також нерідко проблеми можуть виникнути через накопичення бруду та нагару. Усунути такі проблеми вам допоможе очищення паливної системи, але робити її самостійно не варто, оскільки це може призвести до необхідності заміни паливної системи цілком, якщо при роботі не дотримуватись певних технологій.

Сучасне високотехнологічне обладнання дозволяє робити точну діагностику та виявляти проблему.

Як проводиться діагностика?

У процесі діагностики паливної системи виконується перевірка всіх вузлів у тому, щоб мати можливість визначити несправності. Спеціалісти нашого центру проводять діагностику паливних систем усіх марок автомобілів. Наша діагностика дозволяє виявити несправності в автомобілях з керуванням ТНВД електронного та механічного типів. Ми заміряємо компресію, перевіряємо роботу форсунок, вимірюємо тиск картерних газів та перевіряємо стан фільтрів та ременів.

Які роботи проводяться.

Якщо ви давно не зверталися до автосервісу, то швидше за все вам необхідно буде зробити промивання паливної системи та заміну паливного фільтра, оскільки згодом магістралі засмічуються. Також може знадобитися промивання паливного бака або подібні послуги. У нашому СТО ви можете замовити наступне: діагностику паливної системи, ремонт насос-форсунок та насоса ТНВД, заміну шланга звороту та клапана ТНВД.

Сучасні фахівці рекомендують міняти паливні та повітряні фільтри після кожних 15 тисяч кілометрів пробігу інжекторної системи та електричного бензонасоса – кожні 80-120 кілометрів пробігу, форсунок – понад 200 тисяч кілометрів пробігу. Обов’язково потрібно робити профілактику форсунок кожні 100 тисяч пробігу. Пам’ятайте про те, що це лише середні дані і точніше визначити інтервал можна виходячи з віку та марки автомобіля, стилю водіння та якості палива, що використовується.